Eisenbundel CAO 2021-2022

Tussen 20 oktober en 4 november werden er een 30-tal toelichtingen georganiseerd door de syndicale delegatie in voorbereiding van de komende CAO-besprekingen. Op de toelichtingen kregen jullie de kans om op een blanco formulier punten in te vullen, die volgens jullie deel moeten uitmaken van de eisenbundel. We hebben in totaal 328 formulieren binnen gekregen en verwerkt tot de eisenbundel, die we verdeelden via de interne mail.

Jullie respons geeft ons een duidelijk beeld van de werknemersverwachting in de onderneming. De zwaartepunten voor de CAO-besprekingen zijn een substantiële koopkrachtverhoging en een uitbreiding van het bestaande verzekeringspakket, waaronder een levenslange hospitalisatieverzekering.

Met het mandaat, dat we via deze weg van jullie hebben gekregen, werd deze voormiddag de eisenbundel voor de CAO-besprekingen overhandigd en toegelicht aan de directie. Op basis hiervan starten we de onderhandelingen op 1 december.

Indien de besprekingen leiden tot een ontwerpakkoord, zal er een referendum worden gehouden onder de gesyndiceerde bedienden ter goed- of afkeuring.